Fortsätter i kategorin bakutrustning

Idag fortsätter jag i kategorin bakutrustning. Kommer handla om tyllar och spritspåsar.
Satsa på bra spritspåsar, det tjänar man på i längden, samma sak med tyllar. Antingen köper du ett set med flera olika eller så plockar du ihop ett gäng olika själv, beror helt på vad du vill ha. Jag har ett set, för då har jag olika och kan leka med. Har kompletterat med några som inte finns i setet.
Det finns en rolig koppling nu så man kan ha tre olika spritspåsar och spritsa genom en tyll, du kan leka med färger. Finns även en dubbelspritspåse om du bara vill ha två färger. Varför inte spritsa rosor på tårtan i två eller tre färger, det skulle imponera på många, jag lovar. Eller på muffinsen. Ta med barnen och lek er fram med flera färger, det kommer dom älska.
 
Här kommer lite bilder på vad som finns bland tyllar och spritspåsar:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

maggdastipsochbak.blogg.se

Kommer skriva mkt om stjärnegärdets gourmet webbshop och tipsa om produkter samt om det jag bakar.

RSS 2.0