Fredag!

Då var det dags för helg igen, jag har iofs helg varje dag. Men gubben kommer vara hemma i 2 dagar, så märker jag att det är helg..
Har varit till Halmstad på fm idag, för min Alfons tyckte jag behövde nya glasögon, för 2 V sen bet han sönder det enda paret jag hade. Bara in i bilen och åka och beställa nya, så idag fick jag dom. Så skönt att slippa anstränga ögonen en massa i onödan.
Blev ett besök på Max restaurang på vägen hem, så nu är mitt snabbmatscraving mättat för ett tag framöver. 
 
Idag tänkte jag visa er cupcaketräd och ställningar som finns i webbshoppen, jag har själv ett litet men har inte använt det än. Får ta och baka lite muffins och bjuda på fika så jag får använda det. Är väldigt charmigt att ställa fram och bjuda gäster.  
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

maggdastipsochbak.blogg.se

Kommer skriva mkt om stjärnegärdets gourmet webbshop och tipsa om produkter samt om det jag bakar.

RSS 2.0