Kategori matlagning

Då har vi kommit till kategorin matlagning i webbshoppen. Där kan du hitta bakpärlor, kanon att ha när man ska förgrädda pajskal tex. Då lägger du bakpapper på degen och häller över pärlorna, dom ser till så att degen håller sig på plats. Men var försiktig när du ta ur dom ur formen, för dom blir väldigt varma, 
Jag har själv bakpärlor i mitt bakskåp men har inte fått användning för dom än, men det kommer när man minst anar det.
Sen finns det silikonpensel och slickepottar, alltid bra att ha flera st när du bakar. Jag har haft några som var fina med när man tog i då gick dom sönder. Så satsa på bra grejer, inte alls kul att stå där med handen i smeten. Silikonpensel är mkt enkel att pensla med, så mkt bättre än dom som finns med "hår", för silikonpenseln släpper inte ifrån sig nåt.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

maggdastipsochbak.blogg.se

Kommer skriva mkt om stjärnegärdets gourmet webbshop och tipsa om produkter samt om det jag bakar.

RSS 2.0