Övrigt kök

Då var vi i en kategori som innehåller lite allt möjligt att ha i köket. Bland annat en superfin burk att ha dina nybakade kakor. För dom ska såklart förvaras i något snyggt. Jag har en hel del plåtburkar, det har gått så långt så gubben har sagt stopp (Oops).. Men man kan alltid smyga hem nån burk till, det märker han inte och skulle han fråga så säger man att den har jag haft länge..
Sen har vi en fin bambuskål till sallad eller nåt annat roligt. Finns mkt kul.
En av mina favoriter ligger i den kategorin och det är wilton bak spray, så enkelt att spraya formen och sen ner med smeten. Kan inte bli enklare, satsa på några såna flaskor.
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

maggdastipsochbak.blogg.se

Kommer skriva mkt om stjärnegärdets gourmet webbshop och tipsa om produkter samt om det jag bakar.

RSS 2.0