Strössel och ätbart glitter

Denna kategori är stor, finns massor med strössel i olika format. Även chokladspån och kexpärlor.. Det är faktiskt bara fantasin som sätter gränsen för vad du kan ha det till.
Liva upp din tårta med lite glitter eller strössel eller muffinsen med lite grädde och strössel på. Gör en enkel bakelse med rulltårta, spritsar grädde och sen strössel eller glitter.
Bara nörda ner dig och beställ massor med olika och sen lek, jag kanske låter galen men jag älskar strössel. Har mkt hemma och så fort jag kan använda det så gör jag. Jag har det på kakor, biskvier, tårtor och cupcakes.. 
Kommer lite bilder, men finns så mkt mer på hemsidan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

maggdastipsochbak.blogg.se

Kommer skriva mkt om stjärnegärdets gourmet webbshop och tipsa om produkter samt om det jag bakar.

RSS 2.0