Tårtsåg

Jag har provat billig och jag har nu köpt en dyr men väl värd pengarna tårtsåg.
Första gången var i skolan, när jag gick livsmedelsprogrammet och där hade vi en rejäl tårtsåg. Sen glömdes det bort genom åren och jag köpte en från Ikea, den var totalt värdelös.
 
Gör du tårtor så satsa på en rejäl såg, kan tyckas onödiga pengar men det gör så mkt när man får bottnarna delade lika stora.
 
Här har ni en bra såg från stjärnegärdet gourmet, länk till webbshoppen ligger på sidan längre ner här till vänster. 
 
 
 
Jag har själv denna och är supernöjd. Så satsa på denna säger jag!
 
Glöm inte att skriva Maggda i meddelanderutan i kassan!
Jenni Lenita
2017-04-06 @ 12:26:31
URL: http://jennilenita.blogg.se

Så bra tips! Jag som har letat efter en riktigt rejäl och bra tårtsåg! Tusen tack 😋

Svar: Hoppas du hittar mer roligt på stjärnegärdet gourmets webbshop. Glöm inte skriva Maggda i meddelanderutan i kassan 😀
maggdastipsochbak.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

maggdastipsochbak.blogg.se

Kommer skriva mkt om stjärnegärdets gourmet webbshop och tipsa om produkter samt om det jag bakar.

RSS 2.0