Ätbart & gott, choklad

Detta är en stor kategori, börjar med chokladen. Här finns chokladkakor, chokladpellets som är perfekt när man ska ha choklad i kakor eller smälta för att doppa i. Jag använder chokladpellets ofta i min bakning, slipper stå och hacka chokladen, bara väga upp det jag ska ha. 
Chokladtryffel är så gott, men jag är laktosintolerant så jag gör antingen egen tryffel eller så tar jag en tablett så jag kan äta vanlig tryffel. Det är så gott med två bitar tryffel till en kopp kaffe. Jag är en riktig gottegris när det kommer till bakverk och tryffel. Vanligt godis inte alls..
Sen finns det så fina chokladstenar i denna kategori, varför inte köpa dom och lura folk. Dekorera tårtan, bakelsen, cupcakesen med en fin sten eller ett fint chokladhjärta, dom är så vackra. Har flera olika chokladhjärtan som jag dekorerar med så fort jag tycker det passar..
Här kommer bildbomb på vad som finns i chokladkategorin:
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

maggdastipsochbak.blogg.se

Kommer skriva mkt om stjärnegärdets gourmet webbshop och tipsa om produkter samt om det jag bakar.

RSS 2.0