Kategori färger

Detta är en stor kategori som jag kommer dela upp i flera inlägg. Blir enklast så. Har inte så stor erfarenhet att använda pennor som det handlar om idag. Men jag ska testa för jag är nyfiken på att kunna rita direkt på tårtan, så jag kommer testa snart och visa er.
Har kopierat på hemsidan vad som står om pennorna och så hör står det:
Ett smidigt sätt att dekorera dina bakverk och figurer. Pennan är laddad med läcker metallicfärg från RainbowDust. Bara att skaka, vrida lätt och så fylls den lilla penseln med färg. Drygt och lätt att använda. Perfekt när du vill färglägga små detaljer med fin metallicfärg. Torkar på 10-15 minuter. Innehåller 2 mm.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

maggdastipsochbak.blogg.se

Kommer skriva mkt om stjärnegärdets gourmet webbshop och tipsa om produkter samt om det jag bakar.

RSS 2.0