Kryddor

Värmen håller i sig här, riktigt skönt. Men man får planera sina promenader för vovvarna orkar inte mkt i denna hetta. Vi hade nån dag med svalt väder, då var det nästan så jag frös. För jag gick ändå i shorts och linne, då blev det kallt.
 
Idag ska det handla om kryddor. Det använder vi i mat och bak. Så varför inte köpa lite kryddor när du ändå beställer annat.
Jag har flingsalt med lakrits hemma, som jag tänkte ha på biskvier och även på brownie med ganache täcke. Bryta av den mörka chokladen med lite salt med smak av lakrits. Det låter gott, sen får vi se om jag lyckas.
Hoppas ni hittar lite kryddor att beställa, jag har sett ut en del som ska få komma hem när förrådet är tomt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

maggdastipsochbak.blogg.se

Kommer skriva mkt om stjärnegärdets gourmet webbshop och tipsa om produkter samt om det jag bakar.

RSS 2.0