Tårt och cupcakes kartonger

Detta är nåt att investera i om du som jag får lite beställningar på tårtor eller om du ska göra en tårta till familjen och vill transportera den lätt.
Jag har tidigare letat gamla kartonger som jag skurit och klätt in med bakplåtspapper, men det håller inte i längden. Nära vänner har jag lånat ut min tårtkupa. Men sen insåg jag att det är mkt lättare att skaffa fina kartonger och leverera i, ta betalt för vad den kostar om du får en tårtbeställning. Så slipper du betala den själv och bara ge bort den. Så passa på nu att skaffa fina kartonger till tårtan eller cupcakesen för att lämna dina bakverk.
Här kommer bild på vad som finns:
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

maggdastipsochbak.blogg.se

Kommer skriva mkt om stjärnegärdets gourmet webbshop och tipsa om produkter samt om det jag bakar.

RSS 2.0