Buzzar Litomove Sport

Jag är en Buzzador, där du får prova gratis eller betala en summa för saker. Du ska testa det hemma tillsammans med vänner och familj och sen skriva en recension och lägga ut på fb, instagram el blogg.
Har testat mkt roligt genom åren.
Denna gången fick jag fråga om jag ville testa Litomove Sport och ansökte, höll tummarna för att få testa det. För jag har ont i mina leder, vissa morgnar får jag krypa ur sängen pga värk. Blir inte bättre när man har en go Alfons mellan benen hela natten, då är hela kroppen stel. Han ska sova mellan mina knän på täcket. Det är tur man har två täcken annars brukar det bli kallt om fötter eller ben.
Jag kan säga att jag mår så mkt bättre i mina leder, rekommenderar detta varmt. Frågade även min svärmor som har problem med lederna, hon käkar med Litomove. Hon mår oxå mkt bättre. Då har du ont i lederna, satsa på nypontabletter.
 #LitomoveSportbuzz #Litomove #Buzzador
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

maggdastipsochbak.blogg.se

Kommer skriva mkt om stjärnegärdets gourmet webbshop och tipsa om produkter samt om det jag bakar.

RSS 2.0