Dryck och godis

Blev några dagars tystnad, värmen slog totalt ut mig. Jag har njutit av värmen men även behövt sova mer än vanligt. Idag hade vi sol och fint på fm men nu är det blåst och mkt svalare. Faktiskt skönt för då får man ett litet avbrott av värmen.
 
Idag ska jag berätta mer om dryck och godis som finns på hemsidan. Har inte provat nån dryck, men dom ser mkt goda ut.
Godiset har jag inte hunnit testa. Jag har bestämt mig för att jag ska bara äta godis och glass lördagar, så jag behöver äta upp det jag har innan jag skaffar nytt.
Men varför inte köpa lite olika choklad och sätt ihop till en fin korg att ge bort i present, antingen en värdinnegåva eller födelsedagspresent. Jag har gjort det till min svärmor, plockade ihop lite smått och gott, blev mkt uppskattat.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

maggdastipsochbak.blogg.se

Kommer skriva mkt om stjärnegärdets gourmet webbshop och tipsa om produkter samt om det jag bakar.

RSS 2.0