Glans och Lim

Här skiner solen och det är så skönt. Äntligen lite värme igen.. Har bakat en rabarbersmulpaj med hemgjord vaniljsås som vi ska smaska på ikväll. Innan den äts så har jag bestämt att det ska grillas, måste passa på när det är fint väder.
 
Idag kommer jag tipsa er om glans och ätbart lim. Nya grejer för mig med så jag kopierade vad det står om glans på hemsidan: Lägg på ett tunt lager med pensel på dina dekorationer, tårtor eller andra bakverk. Ger en fin finish med en lätt glans.
Ätbart lim är som det låter, ätbart. Så det kan du använda med gott samvete på din tårta eller kakan mm.. Bara äta sen med gott samvete.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

maggdastipsochbak.blogg.se

Kommer skriva mkt om stjärnegärdets gourmet webbshop och tipsa om produkter samt om det jag bakar.

RSS 2.0