Lakrits

Har varit tyst några dagar, helgen hade vi fullt upp att pyssla ute. Planterade häck med svärmor i lördags och i söndags var det gräsklippning och allmänt pyssel i trädgården.
Sen har jag varit så himla trött, trodde det berodde på allt slit i helgen. Det är lite det men har även en förkylning som ligger i kroppen. Mina promenader känns som betongskor, hemskt jobbigt når man kunnat gå 6 km utan problem och nu är det tufft. Så jag hoppas denna envisa förkylning ger sig fort.
 
Så nu till dagens tips från webbshopen, det ska handla om lakrits.
Finns mkt gott, beror helt på vad du gillar. Finns söt lakrits i fina burkar att ge till nån du älskar, en god vän eller som ett tack för hjälpen. Jag själv gillar bara saltlakrits, men jag har köpt söt lakrits till svärmor och hon blev jätteglad.
Här kommer bilder på vad som finns. Glöm inte skriva Maggda som meddelande i rutan i kassan! 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

maggdastipsochbak.blogg.se

Kommer skriva mkt om stjärnegärdets gourmet webbshop och tipsa om produkter samt om det jag bakar.

RSS 2.0