Mitt bakskåp och bra förvaring

Tänkte jag skulle tipsa om bra förvaring. Har tipsat tidigare om Mason Jars, perfekt att ha strössel i och göra desserter i dom.
Men har man som jag en hel del bakformar i plåt så kan man bli smått galen när dom rasar ut ur skåpet titt som tätt. Så jag hittade på affären backar som heter smartstore, så jag har skaffat dom i olika stl. Har pappersformar, kakformar, tyllar och pepparkaksformar i dom. Mkt enklare att ta fram en låda när man vill ha, istället för att vända upp och ner på hela skåpet.
Mitt skåp är inte i någon bra ordning, men jag försöker. Fick mkt formar av en gammal bagare som gått i pension, så mitt skåp blev plötsligt väldigt fullt. Men man kan nästan inte få för mkt formar och baksaker. Här kommer iaf bilder på lite förvaring och hur mitt skåp ser ut:
 
 
 
 
 
 
Detta är min stjälp/hjälpreda i köket, minstingen som heter Alfons. Nyfiken på allt och ska gärna smaka..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

maggdastipsochbak.blogg.se

Kommer skriva mkt om stjärnegärdets gourmet webbshop och tipsa om produkter samt om det jag bakar.

RSS 2.0