Välkommen till min blogg

Hej!
 
Här kommer jag skriva mkt om stjärnegärdets gourmet webbshop, ni kan gå in här och spana in sidan: http://41267.shop.textalk.se/sv/
 
Jag har en del saker därifrån som jag kommer skriva om och även andra saker i webbshoppen. I stort sett blir det att se till så att så många av er som möjligt går in och handlar era baksaker där. Det finns så mkt gott och roligt. När ni kommer till kassan så ska ni i meddelande rutan skriva Maggda. Så får jag några kr för det jobb jag lägger ner på bloggen.
 
Jag kommer även dela med mig av recept och bilder på det jag bakat. Är det något ni undrar över så bara fråga!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

maggdastipsochbak.blogg.se

Kommer skriva mkt om stjärnegärdets gourmet webbshop och tipsa om produkter samt om det jag bakar.

RSS 2.0