Ätbar spets

Har varit tyst en stund här, tog en liten paus. Behövde sova och vila, en blogg tar inte så mkt tid. Men jag har tre hundar som behöver en pigg matte. Samt att jag har inte all energi i världen, måste hushålla med den lilla energi jag har.
Sitter just nu och kollar på Lets Dance och tänkte jag knåpar ihop ett inlägg, så ni har nåt att läsa.
 
Idag kommer jag tipsa er om ätbar spets, man kan göra mkt kul med det. Har inte testat själv än men med en massa annat så ska jag testa och visa resultat. Har ni testat så lämna gärna en kommentar och säg hur ni tyckte det var.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

maggdastipsochbak.blogg.se

Kommer skriva mkt om stjärnegärdets gourmet webbshop och tipsa om produkter samt om det jag bakar.

RSS 2.0